Hvězdy e-mailingu 22. 4. 2024

Přednášky jsou dostupné každý den od 9:00 na dobu 24 hodin.

Kateřina Fišerová

Kateřina Fišerová

David Finger

David Finger

Jan Spáčil

Jan Spáčil

Lucie Harnošová

Lucie Harnošová

Mário Roženský

Mário Roženský

Monika Rumanová

Monika Rumanová

Daniel Višňák

Daniel Višňák

Michal Orsava

Michal Orsava

Karel Juřička

Karel Juřička

Chyby, které se v e-mailingu neodpouští

David Finger – Seznam.cz

David Finger pracuje už 11 let v Seznamu, 10 let působil jako produktový manažer Email.cz a nyní řídí divizi, která kromě Emailu obsahuje i Mapy.cz a Seznam účet. Díky bohatým zkušenostem (nejen) z vývoje antispamu a pohledu ze strany Seznam.cz Emailu, může všem, kteří se e-mailingem zabývají, předávat důležité informace pro zlepšení doručitelnosti i efektivity e-mailových kampaní.

Smrtelné hříchy doručitelnosti

Kateřina Fišerová – SmartEmailing.cz

Kateřina vstoupila do světa online marketingu už před 14 lety. Z univerzální markeťačky v agentuře Acomware se vyhoupla na garantku e-mailingu a copywritingu. O pár let později pomáhala na volné noze desítkám klientů zvyšovat výkonnost e-mailingu a dnes stojí v čele SmartEmailingu, předního českého nástroje na e-mailovou a marketingovou komunikaci. Šíří osvětu o důležitosti doručitelnosti, miluje automatické scénáře a hledání souvislostí v datech.

Strategie e-mailů při prodeji online produktů

Lucie Harnošová – mentorka

Lucie Harnošová,je přední česká mentorka žen zaměřená na ženské podnikání, úspěch a hojnost. Založila projekt Alchymie ženy, kde během čtyř let prošlo jejími kurzy přes 70 tisíc žen. Napsala bestseller Deník mámy a dcery a v těchto dnech vychází její druhá kniha Alchymie sebelásky. Pořádá workshopy, konference, retreaty v zahraničí a online kongresy i kurzy, které pomáhají ženám otvírat oči a milovat život.

Jak využít segmentační průzkum pro zvýšení efektivity e-mailingu

Jan Spáčil – Quanda

Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 20letou praxí.
Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Věnuje se automatizaci marketingových procesů, automatizaci zákaznické péče a integraci klasických informačních systémů s moderními online aplikacemi. Od roku 2012 se podílí na vývoji marketingová aplikace pro podporu prodeje automatizace zákaznické péče s názvem Quanda.

Delegování v e-mailingu

Monika Rumanová

Monika je zakladatelkou Akademie Moniky Rumanové, ve které vzdělává ženy v oboru virtuální asistence. Nejlepším asistentkám poté zprostředkovává práci přímo u podnikatelů a firem. Ve své agentuře podporuje klienty v jejich růstu tím, že v pozadí zajišťuje hladký chod jejich podnikání. Od běžné administrativy, přes asistenci účetní až po marketingovou.

Vše co učí, má ověřeno více než 6letou praxí. Ví, čemu předcházet, a naopak co jsou základní podmínky vedoucí k úspěchu za podpory asistentky.

Je e-mailing na e-shopu ztráta času?

Daniel Višňák – ESHOP RESTART

Dan je aktivní e-shopař – vybudoval dva e-shopy, oba jedničky ve svých segmentech. Je autorem projektu ESHOP RESTART, ve kterém předává své zkušenosti a ukazuje konkrétní kroky, které vedou k úspěšnému řízení e-shopu. Je zároveň ambassadorem live chatové aplikace Smartsupp a tvůrce Smartsupp akademie, ve které ukazuje názorně jak efektivně komunikovat se zákazníky díky live chatu, aby většina konverzací skončila ideálně objednávkou.

Péče o zákazníky (nejen) na e-mailu

Mário Roženský – SupportBox

Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů.
Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky přes e-mail, live chat, telefon a sociální sítě. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách. Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 firem v ČR. Je autorem knihy Jak na
skvělou zákaznickou péči, pořádá konferenci SupportDay a Školení
podpory.

Inovativní komunikace značky nejen v e-mailingu

Michal Orsava – Webout.me

Michal Orsava je režisér a scénárista a marketér, který založil vlastní reklamní produkci Filmagix. Tvoří marketingové kampaně pro značky jako Hyundai, Mall.cz, Czechtourism a další. V projektu Webout. Jde o marketingový nástroj, který umožňuje okamžitě a automaticky personalizovat reklamní obsah pro každého diváka.

Karel Juřička – Webout.me

Karel Juřička je přední český vývojář, který se podílel na vzniku jedné z největších IPTV platforem v Česku – Kuki. Díky zkušenostem vedení týmu na různorodých projektech se stal Team-Leaderem na Stream.cz. Jeho srdcovou záležitostí je ale projekt Webout, kde stvořil kompletní technické řešení personalizačního nástroje. Ten se zakládá na přehrávači videí, který umožňuje v reálném čase ovlivňovat děj videa nejen na úrovni scén, ale i snímků.

Zakupte si přístup k záznamům

Záznamy mám již zakoupené – Přihlásit se

Online přednáškami
Hvězdy e-mailingu nekončí

setkejte se živě s hvězdami e-mailingu a s kolegy z oboru

30. března 2023 od 17hod

v Praze

Kdo pro vás konferenci nachystal?

Zakladatelka konference Hvězdy e-mailingu

Dana Hanousková

Dana je specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. Vytváří byznys strategie na míru a nastavuje e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.
Původní profesí je právnička, proto navrhované marketingové strategie a e-mailing v sobě zahrnují i právní souvislosti a respektování legálních možností.
S Danou můžete spolupracovat při konzultacích nebo v tématických MasterClass, kde učí, jak úspěšně používat e-mailing v podnikání. Miluje networking a tvorbu smysluplných propojení.

Chci online vstupenku zdarma

Zadejte níže své jméno a e-mail,
získáte přístup ZDARMA do online části konference HVĚZDY E-MAILINGU 28. – 30. 3. 2023 jako dárek a navíc novinky z oblasti e-mail marketingu.

You have Successfully Subscribed!