Jak tvořit úspěšné newslettery

Martin Kavka

Martin původně jako novinář psal o sportu, teď už mnoho let píše pro firemní magazíny nebo weby. Baví ho chytrý obsah a marketing s výrazným obsahovým přesahem. Proto se hodně věnuje newsletterům, obsahovému podnikání a ekonomice tvůrců.

Každý měsíc píše Newslettery, což je newsletter určený všem tvůrcům dobrých newsletterů (a dalších obsahových projektů), navíc spustil katalog obsahových newsletterů Blogletter.

Kromě toho má i pár dalších srdcovek – založil on-line slovník plný neologismů a slangu Čeština 2.0 a se svou ženou provozuju rodinné deskovkářství 4 Kavky.

“ Nejraději mám autentické, originální newslettery, ze kterých mají čtenáři užitek a které pomáhají budovat dlouhodobé vztahy.“

Získejte záznamy online přednášek

Bojíte se, že nebudete mít čas zhlédnout všechna videa v průběhu online části konference?
Objednejte si balíček se záznamy přednášek nebo ho získejte zdarma společně se vstupenkou na živou část konference.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

partneři konference

Pin It on Pinterest

Share This