Program přednášek 2023
úterý 28. 3.
středa 29. 3.
čtvrtek 30. 3.
1. den konference
Chcete si poslechnout všechny přednášky? Získejte přístup na 1 rok tady.

Kateřina Fišerová, SmartEmailing.cz
Smrtelné hříchy doručitelnosti
Kateřina vstoupila do světa online marketingu už před 14 lety. Z univerzální markeťačky v agentuře Acomware se vyhoupla na garantku e-mailingu a copywritingu. O pár let později pomáhala na volné noze desítkám klientů zvyšovat výkonnost e-mailingu a dnes stojí v čele SmartEmailingu, předního českého nástroje na e-mailovou a marketingovou komunikaci. Šíří osvětu o důležitosti doručitelnosti, miluje automatické scénáře a hledání souvislostí v datech.
Chci záznam přednášky

David Finger, Seznam.cz
Chyby, které se neodpouští
David Finger pracuje už 11 let v Seznamu, 10 let působil jako produktový manažer Email.cz a nyní řídí divizi, která kromě Emailu obsahuje i Mapy.cz a Seznam účet. Díky bohatým zkušenostem (nejen) z vývoje antispamu a pohledu ze strany Seznam.cz Emailu, může všem, kteří se e-mailingem zabývají, předávat důležité informace pro zlepšení doručitelnosti i efektivity e-mailových kampaní.
Chci záznam přednášky

Lucie Harnošová, mentorka
Strategie e-mailů při prodeji online produktů
Lucie Harnošová,je přední česká mentorka žen zaměřená na ženské podnikání, úspěch a hojnost. Založila projekt Alchymie ženy, kde během čtyř let prošlo jejími kurzy přes 70 tisíc žen. Napsala bestseller Deník mámy a dcery a v těchto dnech vychází její druhá kniha Alchymie sebelásky. Pořádá workshopy, konference, retreaty v zahraničí a online kongresy i kurzy, které pomáhají ženám otvírat oči a milovat život.
Chci záznam přednášky

Jan Spáčil, Quanda
Jak využít marketingový průzkum pro zvýšení efektivity e-mailingu
Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 20letou praxí. 8 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. Jeho workshopy a přednáškami prošlo stovky účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Posledních několik let se věnuje automatizaci marketingových procesů, automatizaci zákaznické péče a integraci klasických informačních systémů s moderními online aplikacemi. Od roku 2012 se podílí na vývoji marketingová aplikace pro podporu prodeje automatizaci zákaznické péče s názvem Quanda.
Chci záznam přednášky

Daniel Višňák, ESHOP RESTART
Je e-mailing na e-shopu ztráta času?
Dan je aktivní e-shopař – vybudoval dva e-shopy, oba jedničky ve svých segmentech. Je autorem projektu ESHOP RESTART, ve kterém předává své zkušenosti a ukazuje konkrétní kroky, které vedou k úspěšnému řízení e-shopu. Je zároveň ambassadorem live chatové aplikace Smartsupp a tvůrce Smartsupp akademie, ve které ukazuje názorně jak efektivně komunikovat se zákazníky díky live chatu, aby většina konverzací skončila ideálně objednávkou.
Chci záznam přednášky

Mário Roženský, SupportBox
Péče o zákazníky (nejen) na e-mailu
Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů.
Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox , která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, live chat, telefon a sociální sítě. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách. Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 firem v ČR. Je autorem knihy Jak na skvělou zákaznickou péči, pořádá konferenci SupportDay a Školení podpory.
Chci záznam přednášky

Monika Rumanová
Delegování v e-mailingu
Monika je zakladatelkou Akademie Moniky Rumanové, ve které vzdělává ženy v oboru virtuální asistence. Nejlepším asistentkám poté zprostředkovává práci přímo u podnikatelů a firem. Ve své agentuře podporuje klienty v jejich růstu tím, že v pozadí zajišťuje hladký chod jejich podnikání. Od běžné administrativy, přes asistenci účetní až po marketingovou.
Vše co učí, má ověřeno více než 6letou praxí. Ví, čemu předcházet, a naopak co jsou základní podmínky vedoucí k úspěchu za podpory asistentky.
Chci záznam přednášky

Michal Orsava, Webout.me
Inovativní komunikace značky nejen v e-mailingu
Michal Orsava je režisér a scénárista a marketér, který založil vlastní reklamní produkci Filmagix. Tvoří marketingové kampaně pro značky jako Hyundai, Mall.cz, Czechtourism a další. V projektu Webout. Jde o marketingový nástroj, který umožňuje okamžitě a automaticky personalizovat reklamní obsah pro každého diváka.
Chci záznam přednášky

Karel Juřička, Webout.me
Inovativní komunikace značky nejen v e-mailingu
Karel Juřička je přední český vývojář, který se podílel na vzniku jedné z největších IPTV platforem v Česku – Kuki. Díky zkušenostem vedení týmu na různorodých projektech se stal Team-Leaderem na Stream.cz. Jeho srdcovou záležitostí je ale projekt Webout, kde stvořil kompletní technické řešení personalizačního nástroje. Ten se zakládá na přehrávači videí, který umožňuje v reálném čase ovlivňovat děj videa nejen na úrovni scén, ale i snímků.
Chci záznam přednášky
2. den konference
Chcete si poslechnout všechny přednášky? Získejte přístup na 1 rok tady.

Ondřej Ratajský, SmartEmailing
Nejlepší e-mailové počiny roku 2022
Ondra je marketingový leader ve SmartEmailingu. Jeho hlavní devízou v pracovním i osobním životě je spoluvytvářet úspěchy druhých lidí i celých firem. Proto své zkušenosti z e-commerce předává třeba na workshopech SmartEmailingu, v podcastu Ze života e-mailu nebo v přednáškách na konferencích. Svou kreativní duši rád zapojí do tvorby videoobsahu a jiných kreativních činností. Volný čas věnuje své milované rodině a řídí se heslem, že každé tvoření je hra, která má přinášet radost. Pokud to tak není, je čas na změnu.
Chci záznam přednášky

Dana Hanousková, expertka na e-mail marketing
Trendy v e-mailingu 2023
Dana je specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. Vytváří byznys strategie na míru a nastavuje e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.
Původní profesí je právnička, proto navrhované marketingové strategie a e-mailing v sobě zahrnují i právní souvislosti a respektování legálních možností. S Danou můžete spolupracovat při konzultacích nebo v tématických MasterClass, kde učí, jak úspěšně používat e-mailing v podnikání. Miluje networking a tvorbu smysluplných propojení.
Chci záznam přednášky

Josef Bátrla, advokát
Ovlivňuje tlačítková novela e-mailing?
Josef je samostatný advokát, co se specializuje na právo informačních technologií, ochranu osobních údajů a další právní oblasti, včetně e-commerce.
Ať už se jedná o velké klienty a velké projekty, či poradenství začínajícím podnikatelům, Josef má bohaté zkušenosti z obou konců. Svoje znalosti a řešení praktických problémů pak Josef sdílí s komunitou v rámci bohaté publikační činnosti a také přednášek na témata práva v marketingu.
Chci záznam přednášky

Ingrid Dach, mentorka
Jak využít videa v e-mail marketingu
Ingrid je lektorka copywritingu a marketingová mentorka pro tvůrce vzdělávacích kurzů. Specializuje se na prodejní texty a e-maily, které učí psát podle copy-typologie DACH. Díky této metodě můžete při psaní snadno využívat své silné stránky a zároveň oslovíte všechny typy čtenářů a potenciálních zákazníků.
Chci záznam přednášky

Lukáš Balek, Ecomail
Analytika jako základ strategie! Jak to nastavit?
Lukáš Balek je hlavou a srdcem strategického rozvoje klientů a inovací v Ecomailu. Konzultoval a nastavoval retenční strategie největším e-shopům v ČR. Pravidelně školí a přednáší, byl odborným garantem největší české e-mailingové konference E-mail Restart a zasedal v porotě soutěže efektivity digitálních projektů IEA.
Chci záznam přednášky

Jan Jelínek, Alensa
Analytika jako základ strategie! Jak to funguje v praxi?
Jan vede tým marketingu pro 31 zemí v Alense, jednom z největších online prodejců kontaktních čoček v Evropě. V online marketingu začínal v roce 2001 a v průběhu let pracoval na řadě projektů na českém trhu i v zahraničí, včetně několika úspěšných startupů, ecommerce i politických kampaní. Pracoval pro Elephant Orchestra, ČEZ nebo Neo@Ogilvy, kde měl na starosti klienty jako je IBM, Air Bank, Intersport či Nespresso. Některé z těchto kampaní získaly ocenění EFFIE nebo dosáhly na shortlist Cannes Lions.
Chci záznam přednášky

Petr Cikán, Sherpas TECH
10 nejčastějších chyb v e-mail marketingu
Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již více jak 20 let. Zkušenosti s provozováním vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty.
Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Pravidelně vystupuje na konferencích, jeho specializací je právě e-mail marketing a je garantem kategorie Retenční marketing v soutěži WebTop100.
Chci záznam přednášky

Pavel Pola, Etnetera Activate
Využití AI pro reaktivaci ztracených zákazníků
Chci snížit objem celosvětového SPAMu. A tím nemyslím nabídku na Viagru nebo rozesílání virů, ale ty newslettery, které marketéři posílají formou kobercových náletů „všechno všem“, bez známky personalizace nebo segmentace. Velmi důležité hodnoty pro mě jsou doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate nad 60 % není z říše snů, ale naše každodenní realita.
„Nedoručitelný e-mail neprodá“ – to je moje každodenní mantra. Můžete mít sebedokonalejší nástroj, sebegeniálnější nápad na kampaň a neskutečně lákavou nabídku, ale pokud ten e-mail nedokážete doručit, tak prostě mrháte potenciálem.
Chci záznam přednášky
3. den konference
Chcete si je poslechnout všechny přednášky? Získejte přístup na 1 rok tady.

Martin Kavka, Newslettery
Newsletter jako nástroj interní komunikace
Martin byl původně novinář, teď už mnoho let píše pro firmy. Baví ho chytrý, užitečný obsah – proto se hodně věnuje newsletterům a ekonomice tvůrců. Každý měsíc píše Newslettery.cz, což je newsletter nejen o tom, jak psát a posílat dobré obsahové newslettery – ocení ho taky podcasteři, youtubeři a další tvůrci.
Spolu s monetizační platformou Pickey navíc každý týden tvoří Tvůrcast, podcast určený zavedeným i začínajícím obsahovým tvůrcům. Vedle toho se věnuje svým dalším srdcovkám – on-line slovníku nových a slangových slov Čeština 2.0 nebo rodinnému deskovkářství 4 Kavky, které se zaměřuje hlavně na krátké moderní deskové hry určené pro celou rodinu.
Chci záznam přednášky

Eva Žáčková, B2B copywriterka
AI je tady. Nepanikařte a připravte si strategii
Eva je B2B copywriterka na volné noze se zaměřením na inovace, nové technologie a umělou inteligenci. V jejím portfoliu najdete insurtech, fintech a AI startupy, největšího českého telco operátora, AI výzkumné centrum, IT firmy nebo spolupráci se skupinou PPF. Vydává obsahový newsletter Copy Digest pro copywritery a digitální marketéry, kde se pravidelně věnuje tématu AI v marketingu.
Do marketingových vod přešla z akademického prostředí, kde se víc než dekádu věnovala výzkumu interakce člověka a inteligentních strojů a dopadům nových technologií na společnost.
Chci online vstupenku

Alžběta Vintrová, korektorka
3 tipy, jak odstraňovat chyby z vlastních textů
Alžběta je korektorka, copywriterka a pravopisná apoštolka.
Pomáhá podnikatelům a menším firmám tvořit texty k nakousnutí, které zákazníci chtějí číst.
Je autorkou úspěšného newsletteru Pravopisné jednohubky a umístila se v top 3 na Cenách československého LinkedInu 2022.
Zobejte #pravopisnejednohubky a zlepšujte si češtinu.
Chci online vstupenku

Jana Šobrová
Obsah vs. technologie, co je víc?
Jana se marketingové komunikaci věnuje přes deset let. Má bohaté zkušenosti s přípravou obsahové strategie, publikačních plánů a sdílením obsahu pro webové stránky, e-mailing, sociální média a další oblasti nejen online marketingu. Při své práci se blíže setkala z různorodými oblastmi produktů a služeb, jako jsou cestovní ruch, farmacie, knižní nakladatelství nebo sportovní kurzy. Poslední 4 roky se věnuje výhradně e-mailovému marketingu pro klienty Sherpas TECH, o kterém také pravidelně píše na firemním blogu.
Chci online vstupenku

Marek Růžička, Promogen
Gamifikace v e-mailingu
Marek Růžička vede E-mailingový tým v agentuře Promogen, která se zaměřuje na tvorbu webů, výkonnostní a social marketing, grafiku, e-mailing a polygrafii.
Čistě v oblasti E-Mail Marketingu se pohybuje 7 let a pod jeho rukama prošly desítky projektů. Baví ho přicházet s novými kreativními nápady, které zaujmou nejen klienty, ale hlavně jejich zákazníky.
Chci online vstupenku

Jakub Čižmař
Jak rozjet e-mailovou komunikaci na plný plyn
Jakub se už více než 10 let věnuje jen a pouze e-mailovému marketingu. Pomáhá malým, středním i velkým klientům a také školí i přednáší. Vše, co učí a doporučuje, má otestované z praxe a sám to používá. Rád hledá nové přístupy a možnosti. Hlavním cílem ale vždy je, aby e-maily odběratele bavily a díky tomu i více prodávaly.
Chci online vstupenku

Daniel Nytra
E-mailing AI
Poradce online marketingu pro podnikatele a firmy – analýza projektu, návrh a nastavení marketingové strategie, realizace technického pozadí s následnou optimalizací. Díky vlastním projektům a více než 20 letým zkušenostem vytvářím strategie s ohledem na realitu on-line prostředí. Zkušenosti se zahraničními projekty. Zakladatel reklamní agentury Nytra Digital s cílením na malé a střední firmy (včetně pomoci v online prostředí B2B). Zakladatel nástrojů pro podnikání: SimpleShop.cz a DreamROI.com. Autor knih o online marketingu, lektor, přednášející a pořadatel vzdělávacích akcí.
Chci online vstupenku

Lucie Haberlová
AI vs. copywriteři
Lucie je specialistka online marketingu a sociálních síti. S klienty nastavuje strategie pro podnikání a marketing a snaží se držet krok s nejnovějšími zahraničními trendy.
Lucie patří k týmu konference Hvězdy e-mailingu a stará se o prezentaci konference na sociálních sítích.
Rozhovor s ukázkami prací od copywriterů a AI nástrojů.
Jak při stejném zadání vypadaly e-maily?
Podívejte se na souboj:
Lucie Vostřelová, copywriterka SmartEmailing.cz vs. ChatSonic
Václav Papeš, napisu.cz vs. Chat GPT
Petra Mavričová vs. Copymatic
Tomáš Nezbeda vs. AI Mailer
Chci online vstupenku
online přednáškami konference nekončí!
setkejte se živě s hvězdami e-mailingu a s kolegy z oboru