Řečníci online konference

1. den

2. den

3. den

Dana Hanousková, expertka na e-mail marketing

Jak na uvítací kampaně

Dana je specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. Vytváří byznys strategie na míru a nastavuje e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.

Původní profesí je právnička, proto navrhované marketingové strategie a e-mailing v sobě zahrnují i právní souvislosti a respektování legálních možností. S Danou můžete spolupracovat při konzultacích nebo v tématických MasterClass, kde učí, jak úspěšně používat e-mailing v podnikání. Miluje networking a tvorbu smysluplných propojení.

Tvoří newsletter o novinkách v e-mailingu Zavináče od Dany.

Štěpánka Lebedová, Senior Product Manager at Seznam.cz

Jak nespadnout do spamu

Štěpánka pracuje v Seznamu už 14 let a za tu dobu si stihla vyzkoušet několik různých rolí. Od začátku roku 2022 vede produktový tým služby Email, která ji každým dnem nepřestává překvapovat svou komplexností.

Baví ji podílet se na vývoji služby, kterou využívají miliony lidí a která se stala nepostradatelnou součástí života většiny z nás. Jejím cílem je rozvíjet Email tak, aby se stal ještě lepším a efektivnějším nástrojem pro osobní, pracovní i marketingovou komunikaci, a to s ohledem na proměňující se nároky každé z těchto specifických oblastí.

Markéta Kryštůfková, Leadhub

Ještě vyšší tržby během Black Friday a Vánoc díky e-mailingu

Markéta je specialistka na e-mail marketing a automatizace. Více než 6 let pomáhá stavět a zlepšovat e-mailingové strategie e-shopům používajícím Leadhub (český nástroj na e-mailing a marketingové automatizace) a pomáhá e-shopům maximalizovat zisk pomocí vhodné komunikace se zákazníkem v ten správný moment. Markéta o e-mail marketingu píše na blogu a také pravidelně školí a přednáší na konferencích i online webinářích.

Martin Kavka, Newslettery

Jak tvořit úspěšné newslettery

Martin byl původně novinář, teď už mnoho let píše pro firmy. Baví ho chytrý, užitečný obsah – proto se hodně věnuje newsletterům a ekonomice tvůrců. Každý měsíc píše Newslettery.cz, což je newsletter nejen o tom, jak psát a posílat dobré obsahové newslettery – ocení ho taky podcasteři, youtubeři a další tvůrci.

Spolu s monetizační platformou Pickey navíc každý týden tvoří Tvůrcast, podcast určený zavedeným i začínajícím obsahovým tvůrcům. 

Jakub Čižmař

Jak rozjet e-mailovou komunikaci na plný plyn

Jakub se už více než 10 let věnuje jen a pouze e-mailovému marketingu. Pomáhá malým, středním i velkým klientům a také školí i přednáší. Vše, co učí a doporučuje, má otestované z praxe a sám to používá. Rád hledá nové přístupy a možnosti. Hlavním cílem ale vždy je, aby e-maily odběratele bavily a díky tomu i více prodávaly.

Petr Cikán, Sherpas TECH

Jak data mění komunikaci ve Florea.cz

Petr je CEO a spoluzakladatel agentury Sherpas TECH, kde využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu. Ostatně se v těchto oblastech pohybuje již více jak 20 let.

Pravidelně vystupuje na konferencích, jeho specializací je právě e-mail marketing a je garantem kategorie Retenční marketing v soutěži WebTop100.

V záznamu poskytnutém od Czech Online Expo se dozvíte, jak díky sběru a analýze dat dokázala Florea.cz, největší internetové květinářství s rozvozem kytic po celé ČR, personalizovat svou komunikaci s klienty a zvýšit efektivitu retenčních kampaní.

2. den

Petr Panzner, Zakladatel a CEO [ej:aj].cz

AI prompty pro e-mailing

Založil největší český katalog AI nástrojů [ej:aj].cz s více než 2700 AI nástroji. Uspořádal největší český AI [ej:aj] Online Summit 2023, kterého se zúčastnilo více než 10.000 lidí. Kromě jiného pořádá vzdělávací programy o AI pro firmy i širokou veřejnost.

Založil start-up VOJS [ej:aj], který trénuje novou českou neurální síť specializují se na text-to-speech (generování hlasu) v takové kvalitě, aby nebyla rozpoznatelná od člověka.

Ingrid Dach, mentorka

Jak využít videa v e-mail marketingu

Ingrid je lektorka copywritingu a marketingová mentorka pro tvůrce vzdělávacích kurzů. Specializuje se na prodejní texty a e-maily, které učí psát podle copy-typologie DACH. Díky této metodě můžete při psaní snadno využívat své silné stránky a zároveň oslovíte všechny typy čtenářů a potenciálních zákazníků.

Dana Hanousková, expertka na e-mail marketing

Jak upoutat pozornost čtenáře

Dana je specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. Vytváří byznys strategie na míru a nastavuje e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.

Původní profesí je právnička, proto navrhované marketingové strategie a e-mailing v sobě zahrnují i právní souvislosti a respektování legálních možností. S Danou můžete spolupracovat při konzultacích nebo v tématických MasterClass, kde učí, jak úspěšně používat e-mailing v podnikání. Miluje networking a tvorbu smysluplných propojení.

Tvoří newsletter o novinkách v e-mailingu Zavináče od Dany.

Romana Kristenová, Targito

Angažovanost není klišé

Romana je déle než 8 let specialistkou v oboru e-mail marketingu CDP platfromy Targito a vede tým projektových specialistů, kde dohlíží na tvorbu automatizovaných kampaní pro více než 100 zákazníků. Mezi její úspěšné projekty patřily kampaně pro ZOOT, Activa, GS Pharmaceuticals a další.

Patrik Votoček, Ecomail

Příběhy e-shopů na téma optimalizace automatizovaných kampaní

Patrik se posledních 5 let věnuje online marketingu se specializací na e-mailing. Klientům platformy Ecomail pomáhá se správným nastavením nástroje a rozvíjí jejich e-mailing tak, aby byl co nejefektivnější a přinášel jim očekávané výsledky. Zároveň vede individuální i hromadná školení.

Martina Fallerová

Offline vs. online podnikání a role e-mailingu

Autorka Školy pohybových návyků a terapeuticko – pohybového systému FASPO. Díky unikátní kombinaci vzdělání pohybových, fyzioterapeutických, fasciálních a rolfingových technik je v řešení problémů svých klientů s pohybovým aparátem velmi úspěšná. Podnikatelka, pohybová specialistka, která 37 let provází své klienty na cestě pohybu bez bolesti.

Martin Halama, Mailocator

Akvizice kontaktů

Martin je e-mailingový specialista a stratég, držitel nejvyšší certifikace Acoustic Campaign Technical Expert, certifikací Google Analytics, HubSpot Email Marketing a mnoha dalších. Úzce spolupracuje na vývoji vývoji technologie Mailocator, která poskytuje unikátní kombinaci vyspělých e-mailingových služeb. Své mnohaleté zkušenosti a know- how vkládá do vývoje špičkového e-mailového editoru, v rámci společnosti Mailnatives se podílí i na rozvoji dalších produktů, mezi které patří například precizní validátor e-mailových adres.

Ve své předcházející profesionální kariéře považuje za nejvýznamnější projekty, které v pozici specialisty zodpovědného za přípravu a distribuci newsletterů připravoval pro společnost MAKRO Cash & Carry ČR, a dále dlouhodobou spolupráci s konzultační společností ACOMWARE, v níž realizoval řadu úspěšných e-mailingových kampaní pro klienty patřící mezi špičku českého i evropského byznysu.

3. den

Lucie Harnošová, mentorka

Strategie e-mailů při prodeji online produktů

Lucie Harnošová,je přední česká mentorka žen zaměřená na ženské podnikání, úspěch a hojnost.  Založila projekt Alchymie ženy, kde během čtyř let prošlo jejími kurzy přes 70 tisíc žen. Napsala bestseller Deník mámy a dcery a v těchto dnech vychází její druhá kniha Alchymie sebelásky. Pořádá workshopy, konference, retreaty v zahraničí a online kongresy i kurzy, které pomáhají ženám otvírat oči a milovat život.

Michal Orsava, Webout.me

Benefity personalizace v komunikaci se zákazníky

Michal Orsava je režisér a scénárista a marketér, který založil vlastní reklamní produkci Filmagix. Tvoří marketingové kampaně pro značky jako Hyundai, Mall.cz, Czechtourism a další. V projektu Webout. Jde o marketingový nástroj, který umožňuje okamžitě a automaticky personalizovat reklamní obsah pro každého diváka.

Karel Juřička, Webout.me

Benefity personalizace v komunikaci se zákazníky

Karel Juřička je přední český vývojář, který se podílel na vzniku jedné z největších IPTV platforem v Česku – Kuki. Díky zkušenostem vedení týmu na různorodých projektech se stal Team-Leaderem na Stream.cz. Jeho srdcovou záležitostí je ale projekt Webout, kde stvořil kompletní technické řešení personalizačního nástroje. Ten se zakládá na přehrávači videí, který umožňuje v reálném čase ovlivňovat děj videa nejen na úrovni scén, ale i snímků.

Kateřina Kalivodová
Klára Messerschmidtová
Boldem

Nepřekonatelná návratnost e-mailingu

Klára s Kateřinou tvoří jádro marketingového týmu ve společnosti
Boldem, kde se specializují na tvorbu, správu a optimalizaci e-mailových a PPC kampaní, připravují obsah pro newslettery, spravují reklamy na sociálních sítích, zajišťují integrace marketingových nástrojů a školí další členy týmu.

Také píšou marketingový blog, podílejí se na vývoji automatizovaného marketingového nástroje Boldem a v neposlední řadě předávají své zkušenosti aktivně dál prostřednictvím webinářů, prezentací, školení a workshopů na téma online marketingu a e-mailingu.

Denisa Vávrová, SmartEmailing

Designe e-mailu vs funkčnost

Denisa, leader SmartEmailing Success týmu, vede specialisty, kteří zákazníkům poskytují e-mail marketingové služby. Společně s týmem pomáhá brandům budovat vztahy, šetřit čas a peníze prostřednictvím automatizace.

Alžběta Vintrová, korektorka

Předmět jako vstupní brána do e-mailu

Alžběta je korektorka, copywriterka a pravopisná apoštolka.
Pomáhá podnikatelům a menším firmám tvořit texty k nakousnutí, které zákazníci chtějí číst.
Je autorkou úspěšného newsletteru Pravopisné jednohubky a umístila se v top 3 na Cenách československého LinkedInu 2022.

Zobejte #pravopisnejednohubky a zlepšujte si češtinu.

Chci online vstupenku zdarma

Zadejte níže své jméno a e-mail,
získáte přístup ZDARMA do online části konference HVĚZDY E-MAILINGU 28. – 30. 3. 2023 jako dárek a navíc novinky z oblasti e-mail marketingu.

You have Successfully Subscribed!