Záznamy přednášek Online konference

Hvězdy e-mailingu

Martin Kavka

Jak tvořit úspěšné newslettery

Martin původně jako novinář psal o sportu, teď už mnoho let píše pro firemní magazíny nebo weby. Baví ho chytrý obsah a marketing s výrazným obsahovým přesahem. Proto se hodně věnuje newsletterům, obsahovému podnikání a ekonomice tvůrců.

Každý měsíc píše Newslettery, což je newsletter určený všem tvůrcům dobrých newsletterů (a dalších obsahových projektů), navíc spustil katalog obsahových newsletterů Blogletter.

Kromě toho má i pár dalších srdcovek – založil on-line slovník plný neologismů a slangu Čeština 2.0 a se svou ženou provozuju rodinné deskovkářství 4 Kavky.

“ Nejraději mám autentické, originální newslettery, ze kterých mají čtenáři užitek a které pomáhají budovat dlouhodobé vztahy.“

Darja janíčková

Delegování v  e-mailingu

Virtuální asistence je vášní Darji již 13 let a nyní se věnuje právě vzdělávání dalších Žen v tomto oboru, aby trh mohl nabídnout opravdu kvalitní podnikatelky a aby Ti, kteří tuto službu potřebují, mohli růst, zažívat více svobody, radosti, štěstí.

Je zakladatelkou 1. a největší česko-slovenské komunity VA a věří, že každý máme dělat to, co nás dělá šťastnými. Již 10. rokem se vrací na milované Bali, kde momentálně žije, studuje balijské ceremonie a kulturu, a odkud své podnikání díky možnosti delegovat „řídí“.

Dělejte to, co Vás dělá šťastnými, a to ostatní delegujte. Těmito slovy bych shrnula spolupráci s virtuálními asistentkami.

Ivana Štefková

Resilience v e-mailingu

Jejím srdečním tématem je resilience ~ umění ohnout se, ale nezlomit. Každé pondělí píše a posílá blogletter Ivana píše.

Ivana je psycholožka a vypravěčka. Osmnáct let pomáhá lidem vyprávět o jejich prožitcích tak, aby je posilovaly. Dvanáct let zkoumá, jak přetvořit životní nesnáze v příležitost pro vlastní růst.

 

Jana Šobrová

Obsah vs. technologie, co je víc?

Jana se marketingové komunikaci věnuje přes deset let. Má bohaté zkušenosti s přípravou obsahové strategie, publikačních plánů a sdílením obsahu pro webové stránky, e-mailing, sociální média a další oblasti nejen online marketingu. Při své práci se blíže setkala z různorodými oblastmi produktů a služeb, jako jsou cestovní ruch, farmacie, knižní nakladatelství nebo sportovní kurzy.

Poslední tři roky se věnuje výhradně e-mailovému marketingu pro klienty Sherpas TECH, o kterém také pravidelně píše na firemním blogu.

Dominika helusová

Má e-mailing smysl v podnikání tvůrců?

Dominika se intenzivně zabývá e-mailingem v tvůrčí oblasti a můžeinspirovat rukodelce k zařazení e-mailingu do jejich podnikání. Dominika využívá e-mailing hlavně pro korálkárnu Rooya při komunikaci se zákazníky. Je lektorkou kreativních kurzů v online i offline světě. V nově vzniklé Akademii úspěšných rukodělců pomáhá rukodělcům v práci s online nástroji.

Roman Mikluš

Video revoluce v e-mailingu

Roman Mikluš je v Motionlabu jako Business Development Manager zodpovědný za rozvoj sítě partnerů, full servisových nebo video produkčních agentur, dále za rozvoj obchodních aktivit v České a Slovenské republice.
Za poslední 2 roky byl u realizace desítek personalizovaných video kampaní, které oslovily miliony lidí a zaznamenaly rekordní výsledky. Personalizovaná videa v e-mailingu je cesta, jak zvednout online prodej o 700 % nebo jak 11x zvýšit CTR e-mailů.

Menno worst

Maileon tips & tricks

Menno Worst is co-founder of Maileon and started the Benelux department driven by frustration. While running one of the larger agencies in The Netherlands (225FTE+) he and his business partner, Bjorn van Breemen, were fed up that all email marketing automation platforms they were using to serve their customers were lacking something: legacy software, limited support, limited integrations or not an interesting business model. When he bumped into Maileon from Germany he instantly knew that this was the platform to serve all agency partners and their customer needs. Maileon Benelux grew the last 2,5 year to 600+ customers and has expanded into the UK, Nordics, Spain, Portugal and the US. Maileon has a strong presence in finance & insurance, sports & leisure, education & governmental, publishing and e-commerce & retail. 

Přednáška je v angličtině s titulky.

Marek Růžička

Gamifikace v e-mailingu

Marek Růžička vede e-mailingový tým v agentuře Promogen, která se zaměřuje na tvorbu webů, výkonnostní a social marketing, grafiku, e-mailing a polygrafii.
Čistě v oblasti e-mail marketingu se pohybuje 7 let a pod jeho rukama prošly desítky projektů. Baví ho přicházet s novými kreativními nápady, které zaujmou nejen klienty, ale hlavně jejich zákazníky.

V přednášce  vám Marek ukáže, jak zařadit hravé prvky do vašeho e-mailingu.

Dana Hanousková

Jak nalákat čtenáře k otevření e-mailu

Dana je specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. Vytváří byznys strategie na míru a nastavuje
e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.

Původní profesí je právnička, proto vás nebude přesvědčovat o tom, že double opt-in není nutný nebo odhlašovací odkaz nemusíte mít viditelný.

Miluje networking a tvorbu smysluplných propojení.

Nora Šulíková

E-mailing v ženském podnikání

Nora Šulíková je certifikovaná transformačná koučka, mama 15-ročného syna a optimistka, ktorá vám pomôže dosiahnuť výsledky a rovnováhu v osobnom aj pracovnom živote oveľa rýchlejšie, ako si dokážete predstaviť.

Je autorkou knihy Šťastie na dosah, Denníka snov, viac ako 120 vzdelávacích prednášok, 9 online kurzov, množstva meditácií a zakladateľkou online ŠKOLY ŠŤASTIA a online konferencie SAMA SEBOU. Pomáha ženám, ktoré zažili toxický vzťah, rozchod, či rozvod, zbaviť sa emocionálnej záťaže vďaka Emočnému detoxu®, napojiť sa na svoju intuíciu, prebudiť svoju seba-hodnotu a znovu-objaviť lásku.

Alžběta Vintrová

Předmět jako vstupní brána do e-mailu

Alžběta je korektorka, copywriterka a pravopisná apoštolka.

Pomáhá podnikatelům a menším firmám tvořit texty k nakousnutí, které zákazníci chtějí číst.

Naučí vás psát, případně vaše texty opraví nebo napíše za vás.

Je autorkou úspěšného newsletteru Pravopisné jednohubky a umístila se v řebříčku top 3 Cenách československého LinkedInu 2022.

„Zobejte moje #pravopisnejednohubky a zlepšujte si češtinu.“

Josef Bátrla

E-mailing v souladu s právem

Josef je samostatný advokát, co se specializuje na právo informačních technologií, ochranu osobních údajů a další právní oblasti, včetně e-commerce.

Ať už se jedná o velké klienty a velké projekty, či poradenství začínajícím podnikatelům, Josef má bohaté zkušenosti z obou konců. Svoje znalosti a řešení praktických problémů pak Josef sdílí s komunitou v rámci bohaté publikační činnosti a také přednášek na témata práva v marketingu.

Jan Spáčil

Automatizace zákaznické péče

Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 20letou praxí. 8 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. Jeho workshopy a přednáškami prošlo stovky účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway.

Posledních několik let se věnuje automatizaci marketingových procesů, automatizaci zákaznické péče a integraci klasických informačních systémů s moderními online aplikacemi. Od roku 2012 se podílí na vývoji marketingová aplikace pro podporu prodeje automatizaci zákaznické péče s názvem Quanda. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 19 zemích světa.

Ludmila Spáčilová

E-mailing v MLM a digipodnikání

Ludmila Spáčilová je homeopatka a online podnikatelka. Pomáhá lidem vyřešit jejich zdravotní problémy pomocí homeopatik a Schüsslerových solí a také lidem ukazuje formou e-booků a článků tipy, jak si v mnoha situacích mohou pomoci sami.

Také se věnuje šíření povědomí o české ekologicky šetrné drogerii, ze které je nadšená.

Ondřej Ratajský

Jak začít s e-mailingem

Ondra je e-mailový a marketingový specialista SmartEmailingu. Patří mezi nejčastější školitele workshopů SmartEmailingu, nahrává podcasty Za života e-mailu, rád tvoří videoobsah, na starosti má PR a další kreativní činnosti. Zastává totiž názor, že každé tvoření je hra, která má přinášet radost. Pokud to tak není, je čas na změnu. Ve volném čase se věnuje hlavně své rodině.

Tomáš Kučera

E-mailing nejen v realitách

Tomáš Kučera je mediálně nejznámější realitní expert s 20letou praxí. Pro jeho odbornost a názory se na něj pravidelně obrací v podstatě všechna média.
Realitní makléř používající nejmodernější špičkové technologie a který často zastupuje při prodeji známé a VIP osobnosti.
Zakladatel nejúspěšnějšího vzdělávacího institutu v ČR a SR s názvem Chytrý makléř – jeho programy projde ročně cca 6 500 makléřů.
Vede profesní realitní klub, provozuje TV pro makléře, vlastní inzertní portál, poskytuje konzultace…
Jedna z jeho dalších firem tvoří moderní aplikace pro efektivnější práce makléřů (weby, email marketing, aukce…)
Je investor do nemovitostí, vydal 6 knih z nichž 4 jsou bestseller

Dušan Souček

Jak využívat e-mailing v affiliate propagaci

Dušan je affiliate manažer a affiliate partner.

Na jedné straně pomáhá e-shopům a majitelům byznysů zvednou tržby o desítky procent pomocí affiliate marketingu.

A na druhé straně pomáhá partnerům zvládnut všechny zákoutí affiliate propagace a začít díky affilu vydělávat peníze na internetu.

Založil a píše magazín o affiliate marketingu AffilBest.cz

Ingrid dach

Copy-typologie e-mailových textů

Ingrid je lektorka copywritingu a marketingová mentorka pro tvůrce vzdělávacích kurzů.

Specializuje se na prodejní texty a e-maily, které učí psát podle copy-typologie DACH. Díky této metodě můžete při psaní snadno využívat své silné stránky a zároveň oslovíte všechny typy čtenářů a potenciálních zákazníků.

Madla Čevelová

Ovlivňuje mindset naše e-maily?

Magdalena je marketingová čarodějnice, poradkyně a mentorka. Specializuje se na autentický marketing a psychologii podnikání.

Pracuje pro firmy, volnonožce i živnostníky v oblasti služeb a obchodu. Zejména takové, kteří podnikají srdcem, věří na intuici a své podnikání vnímají jako součást života a osobního rozvoje. Od roku 2003, kdy začala podnikat, jim pomáhá prosperovat, a přitom být sami sebou.

Nabízí jednorázové konzultace i dlouhodobý mentoring. Je autorkou 4 e-knih a několika on-line kurzů o cenotvorbě, typologii živlů, marketingovém plánování, money mindsetu a marketingu bez reklamy.

Má přes 25 let praxe v oboru, vysokoškolské vzdělání a řadu referencí spokojených klientů. Od roku 2008 píše blog o marketingu a podnikání a vždycky za úplňku vydává e-mailový Úplňkový zpravodaj.

Martin štěpáník

Romana Kristenová

Dynamické produkty v e-mailingu

Martin 13 let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupin PPF a Generali PPF, kde měl na starosti budování nových firem, projektů a produktů. V posledních letech se věnoval především řízení obchodu, rozvoji nových a problematických poboček, nastavení efektivních obchodních přístupů a správné komunikace s klienty.

Romana je specialistka na e-mail marketing se šestiletou praxí pomáhá zdokonalovat platformu Targito již od jejích počátků. Dokáže své klienty správně nasměrovat a pomoci vtisknout jejich e-mailingu autentičnost. Mezi její klienty patří společnosti Zoot, Activa, GS Pharmaceuticals, Tescoma aj.

Spolu s Martinem Štěpáníkem (CEO Targito) nás provedou přednáškou o dynamických produktech, tedy kampaněmi s oblíbenými produkty, wishlisty nebo navštívenými produkty. Specialitami jsou pak příklady jako Outfit od Zoot a Shop the Look od Bonami.

Martin spolu s Romanou vylepšují služby, které Targito poskytuje svým klientům v oblasti retenčního marketingu.

Jejich společná přednáška o dynamických produktech vás může inspirovat, jak svůj e-mailing vylepšit o automatické prvky.

Monika Poláková

Cesta nového kontaktu k věrnému čtenáři

Monika Poláková je odbornicí na e-mailing a aplikaci Ecomail, kterou zná dokonale. Kromě podpory vývoje a produktu se specializuje na e-mailingové strategie a externí a interní vzdělávání.

Petr Cikán

Aktuální výzvy v e-mail marketingu

Petr Cikán využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již více jak 20 let. Zkušenosti s provozováním vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty.

Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Pravidelně vystupuje na konferencích, jeho specializací je právě e-mail marketing a je garantem kategorie Retenční marketing v soutěži WebTop100.

David Finger

Seznam.cz

Jak zlepšit doručitelnost a vyhnout se spamu

David Finger  pracuje už 11 let v Seznamu, 10 let působil jako produktový manažer Email.cz   a nyní řídí divizi, která kromě Emailu obsahuje i Mapy.cz a Seznam účet. Díky bohatým zkušenostem (nejen) z vývoje antispamu a pohledu ze strany Seznam.cz Emailu, může všem, kteří se e-mailingem zabývají, předávat důležité informace pro zlepšení doručitelnosti i efektivity e-mailových kampaní.

Jakub Olexa

Jak na úspěšnou rozesílku do zahraničí

Jakub Olexa je zakladatel a CEO platforem pro rozesílku emailů a zpráv Mailkit a Omnivery, člen M3AAWG a dalších celosvětových organizací spolupracujících na zlepšování emailingu už více jak 15 let.

Ten správný člověk, který vám do detailu vysvětlí zákoutí doručitelnosti, rozesílky do zahraničí, spamové pasti, efektivitu emailingu, BIMI, DMARC, GDPR.

Pavel Pola

JAKÉ E-MAILOVÉ KAMPANĚ FUNGUJÍ?

Pavel Pola chce snížit objem celosvětového SPAMu. A tím nemyslí nabídku na Viagru nebo rozesílání virů, ale ty newslettery, které marketéři posílají formou kobercových náletů „všechno všem“, bez známky personalizace nebo segmentace. Velmi důležité hodnoty pro Pavla jsou doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate nad 60 % není z říše snů, ale naše každodenní realita.

„Nedoručitelný e-mail neprodá“ – to je moje každodenní mantra. Můžete mít sebedokonalejší nástroj, sebegeniálnější nápad na kampaň a neskutečně lákavou nabídku, ale pokud ten e-mail nedokážete doručit, tak prostě mrháte potenciálem.

Frank Strzyzewski

BEST OF EMAIL: AWARD WINNING EMAIL CAMPAIGNS

Frank Strzyzewski is founder and CEO of XQueue GmbH, the company behind Maileon. Following his Computer Science studies in Budapest he worked for Accenture in IT Consulting, and for McKinsey in Strategy Consulting with extensive professional experience in Germany, USA, England, Luxembourg and Hungary. Frank Strzyzewski has been working in the email marketing sector for 20 years. He is a regular speaker on email marketing and author of numerous articles, including a book and a related patent.

Pin It on Pinterest

Share This